Автотермия

Подобрения и рационализации по колите и другите МПС

Re: Автотермия

Мнениеот Gogo55 » 09 Май 2011 17:20

В първото мнение съм прикачил книгата където е описън подробно процеса.Ако не я прочетеш и не вникнеш в процеса няма как да стане.Книгата е примерно с над 300стр. полезна информация които не мога да ги преразказвам тук.Относно водата в книгата не пише за нея и за парата, аз просто си имах установка за пара останала ми от предишен опит която установка си работеше и със нея ефекта беше по добър.Имах отстрани серпентината малък резервоар за вода така че нивото на водата по принципа на скачените съдове да е по средата на тази серпентина,в долната и половина значи, горната половина остава за допълнително награвяне на парата така че да се получи прегрята пара на изхода и вече!С две думи хубавите неща не стават с пет мнения прочетени в някои форум, искат си солидна теоретична и практична подготовка и много опити за да се получат и в реалност.Тук е само искричката а вече по натам другото е работа, четене и практични опити.На мене ми е отнело около 3 месеца всекидневни опити с колата докато да получа този процес въпреки че го бех научил почти наизуст.
Gogo55
Администратор
 
Мнения: 508
Регистриран на: 30 Яну 2010 05:17

Re: Автотермия

Мнениеот escort » 11 Май 2016 20:59

Привет! :) Поздравления за труда и резултатите!
Дали ще може да покажете снимки как сте направили бобините за запалването на ладата? Пробвали ли сте да ползвате към водата метанол или друг алкохол?
escort
новак
 
Мнения: 6
Регистриран на: 11 Май 2016 15:44

Re: Автотермия

Мнениеот Gogo55 » 12 Май 2016 05:52

Колата съм я дал на вторични преди 6 години.
Gogo55
Администратор
 
Мнения: 508
Регистриран на: 30 Яну 2010 05:17

Re: Автотермия

Мнениеот escort » 12 Май 2016 07:48

И все пак някакви обяснения и напътствия как сте го направил? :)
escort
новак
 
Мнения: 6
Регистриран на: 11 Май 2016 15:44

Re: Автотермия

Мнениеот Gogo55 » 12 Май 2016 08:08

В делкото се прави прорез, слага се втори датчик на хол, а бобините стандартни от самара за 35киловолта, просто на всеки цилиндър отделна бобина, отделен си датчик на хол и отделен си комутатор за да има нужната мощност на искрата. Процеса тръгва когато се подмине дадена стойност на енергията на искрата.
Gogo55
Администратор
 
Мнения: 508
Регистриран на: 30 Яну 2010 05:17

Re: Автотермия

Мнениеот escort » 12 Май 2016 10:38

Рaзбрaх. Блaгодaря! A нa сегaшния ви aвтомобил имaте ли тaкaвa системa зa aвтотермия?
escort
новак
 
Мнения: 6
Регистриран на: 11 Май 2016 15:44

Re: Автотермия

Мнениеот Gogo55 » 12 Май 2016 16:16

Не, не можах да го подкарам на субаро, то и Андреев си пише в книгата че материяла на цилиндрите на ВАЗ действа като некъв катализатор или нещо такова. На други коли съм правил опити като хонда, шкода и форд също не става, само на лада става според книгата и според мойте опити.
Gogo55
Администратор
 
Мнения: 508
Регистриран на: 30 Яну 2010 05:17

Re: Автотермия

Мнениеот escort » 12 Май 2016 16:38

Жaлко! Е не бих кaрaл лaдa сaмо зaрaди товa. :lol: Нищо, опитите продължaвaт
escort
новак
 
Мнения: 6
Регистриран на: 11 Май 2016 15:44

Re: Автотермия

Мнениеот Gogo55 » 12 Май 2016 17:03

Мда, аз тогава имах субаро когато се мъчих да го подкарам с автотермия-не стана. Така се бех зарибил че купих ладата ока само за опитите и без да се усетя я карах няколко години и доста км и навъртях с автотермията. После като изгни оката дилемата беше или пак лада и така ефтинко за транспорта, или друга и пак си взех субаро.
Gogo55
Администратор
 
Мнения: 508
Регистриран на: 30 Яну 2010 05:17

Re: Автотермия

Мнениеот escort » 12 Май 2016 18:18

А на субарото как сте намалявали горивото? Те японските много много не се съобразяват с външни фактори и си знаят тяхното. Иначе и аз си мечтая за една Хонда, но съм много доволен от Форда ми. Японските са и много зле от към газефициране.
escort
новак
 
Мнения: 6
Регистриран на: 11 Май 2016 15:44

ПредишнаСледваща

Назад към МПС и ДВГ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron