
goran написа:Аз пък съм виждал електролиза като се вкара клетката в резонанс- голямо напрежение пък тока минимален, ама и производството е по малко спрямо директно захранване .
по метода на Naudin
http://jnaudin.free.fr/wfc/index.htm
Здрасти видях ти електролизера те са 6 на брои ламели нали и те са свързани последователно със всяка отделна секция (6 и 6 и 6 но ти имаш много секции 10 на брой работят ли всичките задно )защото не се виждат как са свързани Видях и един алуминиев охладител вътре в една от секциите за какво го ползваш Да знаеш че съпротивлението на желязото е в пъти по малко от неръждаемите материали ,то се води в учебниците и дебелите книги проводников материал ето затова трябва да се върнем към него и би трябвало да няма проблеми с него нали целта е да се намали цялостното съпротивление в една Батерия мисля че това е материала които трябва да намали съпротивлението защото минават големи токове големи , колко да са големи 160 ампера колкото един електрожен Батериите външните тръби на генератора на Юл Браун също са от желязо, а дали влиаят железните тръби на електроните в електролизните клетки които са вътре в тръбата не ако са достатъчно изолирани тока да преминава само през тях и не влияе на електроните и на електролизата и няма никъкви магнити и магнитно поле да се създава вътре и процеса е само електролиза (един прост пример ако в електролит са потопени и са свързани примерно 10 електрода и те почнат да произвеждат газ и ако се постави една шина или винкел близо до тях по цялата дължина дали ще прескачат електроните към винкела или шината след като те не са свързани по никакъв начин с тока с електродите с електроните мисля че не ) Генератора на на Юл Браун Батериите тръбите са заварени към винкела и имат обща маса или връзка само тръбите с винкела на генератора и рамката към която са заварени, но електролизните клетки вътре са изолирани както на снимката виждаш за да не се допират до желязната тръба както ти сам казваш няма логика и си много прав и аз така смятам, но пластмасовите ПВЦ тръби които ги виждаш на този генератор е много по лесно да се направи и работи пвц тръба две капи пвц лепил и са затворени Що се отнася за спойките на телевизории и радиоприемници и трансформаторите имат споика на кабелните клеми със медната жица на трафа но си прав ,че по добре е заваряване на всички електроди и това е най здравата и сигурна връзка сега те разбрах но през радио частите преминават милиампери сигнали и т.н и там се иска здрава връзка да има чрез запояване с калай ,навсякъде си иска здрава връзка щом имаме ел ток .Точковата заварка на електродите става при по малък работен ток Точката прави контакт спойка точно със една две три или четери точки където е връзката със ламарината там е най здраво и най сигурно че тока преминава но останалата площ от съединяващата ламарина не се знае Колко ток пропускаш през твоя електролизер да премине през всички електролизни клетки. За да имаш по голяма производителност на водород и кислород повече газ за еденица време е нужно повече ток да преминава през всички електролизни клетки Сетих се за един познат химик ще го питам дали има химична реакция на желязото с натриевата основа водорода и с кислорода (за кислорода е ясно че ръждясва при контакт с желязото) Можеш ли да ми дадеш скайпа и да разговаряме , че това писане ме изморява многоeiffel65 написа:http://dox.bg/files/dw?a=82a8d379ad
Малко са снимките защото нямам фото-апарат и не ми харесва качеството от телефона. За черната ламарина съм наясно, да поясня на 32г съм и от 16г си изкарвам прехраната и съм работил в промишленоста. Произвеждал съм пластмасови изделия / знам технологията с гранулите / във дървообработването / огромните гатери за 10м трупи / и повечето години в склад за метали. От там знам за пластмасата и за черната ламарина. Листа съм го обезмаслил с разредител и минат със препарат за печки. Връзката е с ламарините нямам гайки а директна заварка за дебела шина. другата с неръждавейка ми е направена със точкова заварка. От там те попитах за връзката ако я завариш ще получиш др резултати? Относно заварката няма да се загуби контакта на гайката във разтвора ! Не знам от къде съм го научил но знам, че електронен елемент трябва да има спойка а не механична връзка! Забравил съм кой ми го е набивал в главата но е така. Прост пример телевизора елементите са запоени, защо не ги омотат само и пускай да работи. Доколкото мисля стремим се да направим ниско съпротивление, но тия колко бяха гайки колко ли голямо съпротивление оказват със механична връзка.
И следва да пробвам металният корпус. И понеже ти имаш може би подобри снимки ,можеш ли дакажеш ако са метални батерите изолирани ли са от винкела при закрепването или са захванати и образуват всичките един общ корпус/ няма логика според мене / и смятам да пробвам глупавите електрони дали ще се блъскат повече в металният корпус.
eiffel65 написа:Ако можеш да разгадаеш и това. Аз нямам тези познания. Но при магнетизма има много плюсове и ако и те участват тука вече аз не мога да помагам.
eiffel65 написа:Не тя е разглобената и просто съм натикал разни неща вътре да не ми пречат. Със нея просто проверявах до колко клетки ще продължи процеса, и както ти каза вече го бях разбрал. Но продукцията доста се намаля заедно с тока. Със 10 прегради достигнах и след това вече не забелязвах вече дали се случва нещо във водата.
Нещо не ми се връзва това с металните тръби и свързани за винкела, имаме вече огромно късо според мен! Тогава ще ври първата и последната, а средната може и да не стигне нищо.
Това го пробвам с малки трафчета 15В/2А . Моето мнение, че макар и малко газа е само газ без отделяне на пара. Ако има пара това е щото като се издигне бехура и се пръска и става като мъгла, която се повлича нагоре по маркуча и достига до бъблера. А връзването го правех с ламаринки с точкова и ги нанизвах във педварително издълбани прорези. И това е само за проби нищо окончателно не съм очаквал дастане от приборите освен това във кофата което го полвам във колата.скайпа ми е eiffelcho
eiffel65 написа:Офертата е много съблазнителна за трансформатора. Но очаквам твоите изследвания над клетка с желязо, а не с неръждавейка! Защото и аз имам леки съмнения като теб при допълнителни проби направени с много то ми лисчета черна ламарина. Установих промяна от първите ми тестове. Става въпрос за корозията която имах при кутията с прорезите. Опита ми с зарядно на телефон и две ламарини се оказа, че при кутията те се опират в пластмасата, а сегашната ми проба беше потопена напълно в електролит и отдалечена от места където да се задържа кислород и каквото там се случвало по стените. И имаше почти никакво отлагане и пожълтяване на ламарините. За опроводяването дори ако мосчетата те притесняват мога да промвам да опроводя с меден проводник и изолиран с някакъв вид боя или силикон за теста ко ли не прави човекза целта имам кой да го направи със промишлени инструменти. Аз потърсих из гугал и от откритите снимки имам съмнението че цилиндрите са метални защото се виждат много добри заварки по корпуса. А закрепването им е с болтове и изолатори. Но това е хипотетично докато рака не пипне и око не види не може да се каже на 100%. Докато не пробвам метален корпус само си чеша езика. Но ще пробвам така наречената то теб слаба връзка на колко ампера ще издържи . Понеже аз не съм достигал 20А във колата със 7 прегради на 13В та за 60А доста повече ламарини ще трябват във преграда. Но имах странен ефект когато дадох на късо две клетки /т.е. остана на 6 / без измервателен уред изгаси колата. Ламарините са 16см/12см така ми се разпредели листа ламарина за нуждите.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта