Ето и свещите от нисана снимките са преди да се сменят вложките и с 2 ударени клапана на 3 и 4 цилиндър, вижда се на снимката колмо са омаслени свещите. И пак горенето е добре.
Ако сия карла колата на газ, както прочетох че си бил на газ свещите трябва дори бели да са. Карал съм кола на газ със износени гумички на клапаните свещите бяха целите нашлякани яко с масло но самите електроди перфектни така че....
Не съм снимал свещите преди да сложа магнитите, тогава нямаше да има съмнение. Аз обаче знам защото умишлено ги свалих за да ги проверя дали са за смяна и бяха бая омазани. Все едно на 2 крака и с 2 куцука прекъсваше а аз се надявах да са свещи не клапани.
По принцип най често дефектират тея гумички на клапаните. Смяната им е досадна, но пък яко гълтат масло. Ако сложа магнити на АГУ къде трябва да ги сложа на въздуховода ли? Или където газта подавам на щуцерите?
Аз четох в нета чужди сайтове за електролиза на водна пара, смятате ли че е ефективен процеса. Идеята ако е реализируема много ми допада, защото отпадната топлина се ползва за водна пара. Повишаваме КПД-то така
аз един път си играх само водна пара да подавам като изпарявах в шишенце от дезодорант на колектора. Така г/д постигнах майче към 0.5 литра бенз надолу, но пък мотора стана доста по нервен. Сега съм намислил да пробвам като имам време със серпентина около ауспуха и подаване само на капка по капка вода. Така мигновено ще се изпарява и ще става прегрята парата.