stoilov написа:Представи си правоъгълник с гуми по ъглите, пиши къде е най-удобно да разположиш тяговото обзавеждане, неговата приблизителна маса(електромотори, акумолатори) като се има в предвид и мястото за хората(тегло на пътник 700N) Тези дни ще изпратя и принципен чертеж за да ми кажеш какво мислиш за рамата.
В момента този проект е замразен при мене и чака да му дойде времето.
Както знаем конструирането на всяко едно нещо е низ от компромиси-затова има и такива големи разлики между ВАЗ, Мерцедес и Пежо.Трябва най-напред да се мисли за технологията, чрез която ще се прави и тази технология да бъде достъпна в нашия район, не примерно да решим, че еди кой си детайл ще бъде от еди каква си стомана, а после да се окаже че такава стомана няма налична на близко да се продава, а след като се намери и се достави от 2000км. на дубъл цена, да се окаже че наблизко няма кой да я обработи с нужната квалификация машини и ножове за това.Има и още няколко съотношения от рода на цена-качество-бройка, които трябва да се премислят и т.н.По принцип следващите месец- два аз мога само теоретично да си чеша пръстите по клавира без да имам нужното време за реална работа по такъв проект.Чакам да пуснеш принципния чертеж и ако не е готов то по-добре го направи на чернова като скица за да стане по бързо, след това когато се уточнят всичките подробности може да се начертае вече както се полага, че не се знае колко и какви промени може да се правят.