Здравейте
Реших и аз да споделя малко личен опит.Та погледах малко клипчета във тубето и реших да се пробвам с генератора.Първият модел,който направих беше от стоманена тел,представляваше пластмасова кутия 10/10/5 см. в която прекарах шахматно около 50 навивки стоманена тел шахматно.След това си направих разтвора т.е дистилирана вода със сол и сода на око,та пуснах го това чудо на акомулатора
и проаботи чудото амперметъра показа 15А и доста газ сътворих ноза около 5 минути,след това водата започна да позеленява,защото явно не бях попаднал на тел и след 10 минути вече имах тенджера с жабуняк а от генератора ми беше останала само пластмасовата кутия
.По късно разбрах,че солта и содата също са помогнали,но беше късно.
Вторият и третият опит няма да ги разяснявам понеже си беше пълна загуба на време .Вкраина сметка понеже исках да видя резултат обиколих половината Бургас и си намерих стоманени тръби и то от тези които слагат на яхтите.Направих си един огромен генератор и го сложих в балон от бойер юнга.Та намерих си и рецепта за смес при която почти няма съпротивление на водата и стоманата не се разяжда,нито полепват гадости по плюса и си напълних резервуарчето прекарах кабели 10кв.от акомулатора запалих колата и го включих
смятам, че знаете резултата след 5 минути ми изгасна музиката и акомулатора беше полу мъртъв:). Та то беше гледане после,четене дори карах гого да мисли варянти,но на практика излезе че неможе да се купи нищо готово а аз не съм човека който може да си го сглоби (говоря за захранването) намерих куп клипове с хора който показват някакви невероятни неща,как с почти никакъв ток получават някаква невероятна продукция и стигнах до решението че може би наистина таината е в честотата на импулсите та намерих това:
http://www.youtube.com/watch?v=Jfc_6Xx- ... re=relatedНе съм го поръчал понеже не съм сигурен, че ще ми свърши работа,като си знам кабелите с които си захранвам машинката имам чувството,че ще го стопя това за 20секунди!
И сега се сетих че не казах за прозводството акомулатора ми е 55А ,на изгасена кола машинката ми пълни щищенце 0,5л. за под 10 секунди.
И в краина сметка понеже маи не съм аз човека,който ще понижи разхода на енергия измислихда не се и опитвам та купих си алтернатор 120А на и смятах да го наредя до оригиналното с отделен акомулатор на практика да ми работи само за генератора,но за жалост карам корса 1000кубика и като поразпитах малко излезе,че тя горката едва ли ще има сила да ги върти и двете
!
И сега си возя весичко подредено под предния капак и чакам по добри времена та да си взема по мощна кола,но до тогава ако има някои мераклия от Бургас да изпробваме върху неговата кола да драсне едно съобщение:).
Също мислих какво ли ще се получи ако задвижим агрегат за ток с нно дали ще се затвори веригата???
Аз мога да намеря агрегат ,но нямам трансформатор с който да сваля напрежението че да пробваме какво ще се получи