Газов изпарител с превъртял винт

Подобрения и рационализации по колите и другите МПС

Газов изпарител с превъртял винт

Мнениеот iko87 » 04 Апр 2012 11:19

Дайте съвет !
От доста време понамирисва на газ в колата и днес гледам входа на газта в изпарителя е превъртял винта (като го навивам на се стяга и като запаля изпуска около него , какво да правя сега . Изпарителя е ЛОВАТО вакумен.
iko87
новак
 
Мнения: 22
Регистриран на: 09 Яну 2012 22:18
Местоположение: ЕЛИН ПЕЛИН

Re: Газов изпарител с превъртял винт

Мнениеот Чефо » 05 Апр 2012 09:12

1.затваряш крана на гезта от бутилката.
2.откачаш акомулатора с цел да се предпазиш от нежелано късо.
Предвиждаш това дали няма да повлияе на накои ел. блокове по колата.
3.сваляш изпарителя и ако е повредена резбата на гайката на изпарителя я сменяш.
ако е повредена резбата на гайката към тръбата режеш тръбата и си купуваш нова леща и гайка и я затягаш.
най добре смени и двете гайки.
след като ги затегнеш пускаш газта от бутилката и свържеш пак акомулатора и със сапунена вода гледаш дали има теч.
ако правилно съм разбрал това би помогнало успех.
Чефо
интересуващ се
 
Мнения: 233
Регистриран на: 31 Яну 2010 12:00

Re: Газов изпарител с превъртял винт

Мнениеот iko87 » 10 Апр 2012 16:30

Благодаря за отговора ще го направя и ще пиша след като сам го направил , мисля че това ще му е ремонта. :)
iko87
новак
 
Мнения: 22
Регистриран на: 09 Яну 2012 22:18
Местоположение: ЕЛИН ПЕЛИН

Re: Газов изпарител с превъртял винт

Мнениеот Чефо » 10 Апр 2012 22:21

Успех :)
Ако се наложи рязането на тръбата гледай да е с леща, за да не падат сружки в нея и после кой знае къде още.
Чефо
интересуващ се
 
Мнения: 233
Регистриран на: 31 Яну 2010 12:00

Re: Газов изпарител с превъртял винт

Мнениеот porschepower » 29 Апр 2012 14:11

И да попаднат стружки, като отвори за секунда газовата бутилка всичко ще издуха газта :)
porschepower
новак
 
Мнения: 13
Регистриран на: 18 Апр 2012 21:11

Re: Газов изпарител с превъртял винт

Мнениеот iko87 » 05 Май 2012 10:29

искам да споделя ,че въпросният винт е на самият изпарител където постъпва газта след клапана, и аз реших проблема си така: има едни пружинки НЕ знам точното им наименование които се навиват по самата вътрешна резба и след това си затягаш и караш все едно никога не е имало проблем , това е Най лесния възможен начин според мен за решаването на проблема :)
Благодаря ви!!!
iko87
новак
 
Мнения: 22
Регистриран на: 09 Яну 2012 22:18
Местоположение: ЕЛИН ПЕЛИН


Назад към МПС и ДВГ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron