Страница 3 от 3

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2012 19:09
от търсачът
@ кадуцеус : Откъде си сигурен че работи ? някои форумисти казват че не работи. Аз обаче мисля да изпробвам , пък дали ще работи или не ще покаже опитът. Според теб водата трябва да се завихри в спирална серпентина преди да се подаде на турбината , лопатките на турбината трябва да са със специална форма , и дюзата за изтичане на водата , трябва да е конична , но със тясната или широка част към турбината ?

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 21 Ное 2012 23:58
от Иван1Димов
Според мен, генераторът с водната помпа и турбина е реално работещ. Чуй оборотите как се покачват в момента след изключване на захранването от мрежата. Стефан Маринов също говори за реактивната турбина на Сегнер, че има КПД>1. В обикновената механика също има перпетуум мобилета, дори в тази тема тук виж какво казва Робърт Кук в интервюто си - приложил съм файл с превод на думите му. Оувърюнити е именно това.

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2012 08:47
от caduceus
Работи със сигурност. Познавам поне още три такива устройства, на които съм измервал силно активиране на енергийното излъчване при старта и намаляването му при спиране. Това е тип конвертор на оргонна /етерна/ енергия в движение и механичен импулс, като се ползва флуид - в случая вода- за посредник, или работно тяло. Може и с въздух, има две-три високооборотни турбини си работят перфектно. Системата действа при правилна настройка на частите, но ако не нямаш идея какво всъщност правиш, няма да тръгне.
Същия случай имаме, ако отваряш и затваряш вратите на една кола, риташ и гумите, въртиш волана и т.н. - докато не завъртиш ключа и дадеш газ, няма да потегли :) Просто трябва да знаеш как стоят нещата, а Потапов е наясно човекът. Също както на Харди му е светнало в течение на практиката - просто е забелязал че водата хвърчи нереално далеч от маркуча с конусния накрайник въпреки сравнително малката му вихрова помпа. Усетил е че нещо става с мощността и е затворил кръга с Пелтон турбинно самоделно колело - и ето ти овърюнити с гаражни средства. Ключът е във движението на водата - в случая на Харди просто трябва да имаш правилната помпа, налягане и дебит и правилния конусен накрайник.
Поздрави

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2012 18:42
от търсачът
@димов пусни някой линк за да стане по ясно . @ кадуцеус казваш че трябва водата да тече по серпентина за да се приеме от нея енергията на оргона , а на клипът няма серпентина . Имам една потапяща се помпа , трябва да и видя мощността но мисля че е или 700W или 1000W нямам обаче генератор за 220V . Може ли да стане от асинхронен монофазен електродвигател , генератор произвеждащ 220V 50Hr с изходна мощност до 1000W ? Има и друг вариянт , да се ползва 12 v динамо от автомобил , със инвентор. Навит съм да експериментирам пък каквото сабя покаже , поне този опит за разлика от правенето на количка с центробежно задвижване е по сериозен и смислен . Не че съм се отказал от правенето на количката :) Първо трябва да се подготвят материали и база и след това са експериментите . ;)

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2012 22:01
от la4o08
Здравейте.Видях, че има други съмишленици и реших да споделя моя опит.Направих си една турбина от капла на велосипед 46см диаметър,сложих и 14 лопатки.Използвах водо струйка на една автомивка и завъртях турбината си.С лазерен оборотомер премерих оборотите-за 2 секунди-3900об/мин.За да проверя има ли някаква мощност използвах едно дървено трупче за спирачка, но колкото и да натисках турбината запазваше оборотите си без да се усеща някакъв товар.Има водостуйки 1kw 100 бара налягане, но за целта ни трябва ел.мотора да е асинхронен клас s1 за постоянна работа, но аз не знам тези по магазините с какви мотори са.Генератора трябва да е поне 4 или 5kw за да има за помпата и за други цели.Правих опити с един асинхронен двигател да го използвам като генератор, но като му включа товар той се размагнитва и напрежението се губи.За целта си трябва синхронен генератор на 3000 об.защото високо оборотните машини изискват малък въртящ момент за задвижване.Когато си намеря нужните материали ще пробвам системата.Успех на всички.

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2012 20:20
от търсачът
За да проверя има ли някаква мощност използвах едно дървено трупче за спирачка, но колкото и да натисках турбината запазваше оборотите си без да се усеща някакъв товар.

Това е недвусмислено доказателство , че има приток от енергия от външната среда , защо не закачиш генератор за агрегат 4 киловата ? проблемът е в високата им цена , могат да се закупят по интернет .http://www.all.biz/bg/elektricheski-generatori-mashini-bgg1054547 Аз съм много навит да експериментирам , но финансово съм спънат , но ще търся подходящ генератор , няма ли начин да се пренавие динамо от автомобил за по висока мощност на генериране ?

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2012 23:27
от georgi_nz
За генератор може да се ползва асинхронен двигател с кондензаторна група за възбуждането и развъртян над синхроната скорост.
Евтино и достъпно.
Правил съм го - работи.

Ако има интерес мога да сканирам и пусна кое как става , описано в едно соц. списание за АПК.

Дано повечето поне знаят какво е АПК. А които не знаят - това единствено означавя, че ЕГН-то им е голяма цифра и нищо повече. :D

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2012 15:24
от търсачът
Ако има интерес мога да сканирам и пусна кое как става , описано в едно соц. списание за АПК.

Пускай , аз имам един асинхронен монофазен двигател , ще пробвам дали може да се направи на генератор . А мощноста на генератора ще отговаря ли на тази на двигателя ?

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012 22:14
от la4o08
http://www.empyros.org/index.php?j=id_&avt=vsk&sod=017 Здравейте.Разгледайте този центробежен двигател.Клем го е направил и го е ползвал за колата си.След неговия опит никой не се е опитал да го повтори.

Re: Центробежните сили - тяга за транспортни средства

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012 22:29
от Gogo55
la4o08 написа:http://www.empyros.org/index.php?j=id_&avt=vsk&sod=017 Здравейте.Разгледайте този центробежен двигател.Клем го е направил и го е ползвал за колата си.След неговия опит никой не се е опитал да го повтори.

На Клем работи -сигурен съм на 99% , и щото е доста лесен който го е направил си мълчи.