Страница 1 от 1

Двигател на Едуин Винсент Грей

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2010 21:08
от darky
http://www.rexresearch.com/evgray/1gray.htm

Първо здравейте, радвам се, че има алтернатива на алтернативата... винаги различното мнение е било прицел на уважение от моя страна. Искам от все сърце да пожелая успех в начинаията на всеки от форума и да допринеса с малко към общата цел, която ни обединява в подобни форуми и сайтове.
Ще спомена накратко за този двигател, за който съм постнал инфо по горе. Предполагам всеки от форума е наясно с явлението електромагнитна индукция и какви са проявленията му. Постановката е следната: Два електромагнита , към които се подава ток с определено напрежение на краткотрайни импулси - постоянно напрежение ( Едуин Грей работи с 3000 волта ) . До колкото знам напрегнатостта на магнитното поле зависи пряко от големината на напрежението т.е. колкото напрежението е по-голямо, толкова силата на отблъскване е по-голяма при една и съща големина на електромагнита....е разбира се всчко си е с мярка разбира се... на която не знам къде и е границата... надявам се тук да изясня това положение ;).... а сега си представете 4 или там , колкото електромагнита можете да сложите на един ротор , така че да не си влияят магнитните им полета ,респективно толкова електромагнита закрепени неподвижно и към статора и през определен ъгъл на завъртане (обикновенно импулса се подава от някакъв прекъсвач в пряка връзка с разположението на електромагнитите) се подава краткотраен импулс, в случая е разряд на кондензатор. Едно уточнение, както ще видите вероятно на патента на двигателя на ротора има 3 електромагнита, а на статора са повече и с различна големина.
И още нещо имам идеята за използване на индуциращо напрежение 12 волта на принципа на индукционната бобина на автомобилна запалителна система, която смятам да развия по някакъв начин. Ще се радвам да споделите мнеия и опит, ако имате какво да добавите, а аз ще съдействам с каквото мога.
Благодаря и пожелавам успех на всички в начинанията ви.